Retayos de Historia en Sentir Asturies - Pilar Sánchez Vicente
20940
post-template-default,single,single-post,postid-20940,single-format-standard,bridge-core-2.6.8,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-25.3,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.7.0,vc_responsive

Retayos de Historia en Sentir Asturies

Retayos de Historia en Sentir Asturies


Sentir Asturies
ye’l primer programa n’asturianu de la RPA. Ta fecha por xente mozo, con entusiasmu, mucho trabayu y gran profesionalidá.

Conducíu con bon ciñu y humor enforma por dos monstruos de la comunicación, Arantxa Margolles ya Inaciu Galán, cuenta con un montón de collaboradores pa ufiertar nes ondes información y entretenimientu: entevistes, alderiques d’actualidá, teleteatru y radionoveles, música, cine, lliteratura, viaxes, ciencia, feminismu pa dummies, concursos, consultoriu … y un apartáu donde Faustino Zapico va desmontate mitos hestóricos.

Préstame decivos que dientru’l programa dexáronme un cachín nomáu Retayos d’Hestoria pa charrar con ellos dos y echavos unos rollos, pincelaes del nuesu pasáu del más alloñáu al recién. Cualquier díi van cerra-yoslu por mi culpa, pero si ya saben cómo me pongo pa que me inviten… o faenlo quiciabes por eso mesmo (chisgu-chisgu)

Dende güei, vas atopar tamién recoyíos esos episodios na mio web https://pilarsanchezvicente.es/multimedia/ na pestaña col nome la sección.
—————————————–
Sentir Asturies es el primer programa de la RPA que se emite íntegramente en asturiano. Es un proyecto de gente joven y entusiasta que combina una gran profesionalidad con muchas horas de trabajo detrás.

Conducido con humor por dos fenómenos como Arantxa Margolles e Inaciu Galán y con un montón de colaboradores, ofrece en las ondas información y entretenimiento: temas de actualidad, entrevistas, debates, música, cine, radionovela, teatro, literatura, viajes, ciencia, feminismo, consultorio… y un apartado donde Faustino Zapico te desmonta mitos históricos.

Con orgullo y alegría os cuento que dispongo de una breve sección, dentro de Sentir Asturies, llamada Retayos de Historia en la que te ofrezco pinceladas de nuestro pasado, del más lejano al reciente, siempre con mi visión particular, crítica y desenfadada… que cualquier día les cierra el programa (guiño-guiño)

Desde hoy encontrarás también recogidos en mi web esos episodios https://pilarsanchezvicente.es/multimedia/ en la pestaña que lleva el nombre de la sección.

Sentir Asturies lo puedes escuchar, puedes escuchalu en:

RPA (http://rtpa.es/radio) martes y miércoles 23:30 a 00:30
RPA a la carta (https://bit.ly/3vPcs9N)
Spotify (https://bit.ly/3cX7Vto )
Ivoox (https://bit.ly/3vN8i2q )
Apple Podcasts (https://bit.ly/3tJD7Dm )

 

Tags:
, ,
No Comments

Post A Comment

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.